zaterdag 1 november 2014

Mijn doelen voor november

En toen was het alweer november. Wat gaat de tijd toch snel. We zijn begonnen aan de laatste 2 maanden van het jaar. De dagen zijn weer korter, het is weer kouder en vooral natter. Dit is niet zo goed voor mijn reuma waardoor typen vaak pijnlijk word. Maar dat is geen excuus ik zou echt meer moeten bloggen gewoon voor mijzelf. Mijn idee was elke maandag mijn geniet momenten van de week. Dus maar alvast verzamelen voor aanstaande maandag.

Maar even terug naar november, Ik wil deze maand wat doelen proberen te halen.

De eerste is mijn tuin af hebben, er moest nog een dakje op mijn hokje. En dat is vandaag gedaan dus alvast eerste doel gehaald. Mijn tuin is klaar voor de winter het ziet er weer netjes uit. Weinig onkruid en bende, een afdakje en een hek.

Genieten met mijn beestjes, lekker samen op de bank hangen met een dekentje en kaarsjes aan. Gewoon omdat het kan en omdat het er weer voor is. 

Tas haken, gewoon weer een deel van mijn gehaakte tas afmaken. Zo komt steeds een beetje verder het einde in zicht. En het is toch ontzettend gaaf als je met je eigen tas kan lopen.

Saxofoon spelen, mijn nieuwe sax valt echt tegen. Ik moet weer helemaal opnieuw beginnen te spelen. Ik wil dan ook proberen 3x in de week even te spelen. Want met niks doen kom je niet verder.

Mijn huis gezelliger maken, dit word nog een uitdaging met 2 katten waarvan 1 een kitten. Ik wil glazen hoge potten omtoveren tot leuke waxinelichtjes. Als ze hoog zijn kunnen de katten ze er niet uit halen. Verder wil ik iets doen met lichtjes en decoratie. Mijn huis is nu het hele jaar hetzelfde dit moet anders.

Dit waren er wel weer even genoeg voor deze maand. En verder natuurlijk mijn standaard doel genieten. Gewoon meer genieten van de kleine dingen. En daar komt toch nog een doeltje aan.
Elke maandag geniet momenten blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten