maandag 10 november 2014

Mijn 10 blije momentjes van de afgelopen week

Het is weer maandag dus weer tijd voor mijn blije momentjes van de afgelopen week!!

  • Een heerlijke warme douche, ik had het al heel de dag koud en wat is zo een douche dan genieten.
  • Een scooter die mee werkt, eindelijk een scooter die start en niet bij elk stoplicht afslaat
     
  • Dat gene zeggen waar je alleen een week mee rond loopt, een opluchting en blij dat ik het gedaan heb.
     
  • Ongepland bezoek wat heel gezellig is.
     
  • Gezellig samen spelletjes doen dat was te lang geleden.
     
  • En bij een vriend nog meer spelletjes doen een nieuw spel met moeilijke regels maar des te leuker als het dan lukt.
     
  • Een nacht met beide beestjes op bed <3
     
  • Nieuwe thee gekocht die heerlijk ruiken, kon mijn huis maar zo ruiken.
     
  •  Na een maand geen auto rijden gewoon weer een stukje auto rijden met de radio aan en meezingen.
  • Kaarsjes aan op een donkere koude avond, ik hou van kaarsjes.


Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten