maandag 3 november 2014

15 Dingen waar ik blij van werd afgelopen week

Ondanks dat de afgelopen een vrij gewone week is zijn er toch mooie momenten. Momenten waar ik blij van werd groot en klein.
  • Dansen, elke keer als ik weer kan dansen maakt me dit blij gewoon omdat ik nooit weet hoelang het nog kan.
  • Op de bank met mijn kitten, gewoon lekker samen onder een dekentje knuffelen op de bank.
  • Mijn grote kat die met de kleine speelt, ze gaan elkaar steeds meer accepteren dat is leuk om te zien en maakt mij blij.

  • Positieve reacties op mijn notulen, van een bijeenkomst had ik een notulen gemaakt dit was behoorlijk veel werk maar de reacties maakte alles weer goed.
  • Naar mijn lichaam geluisterd, als iets niet ging deed ik het niet ik nam rust als mijn lijf hier om vroeg.
  • Mijn tuin is eindelijk af, de laatste dingen zijn ook gedaan eindelijk is mijn tuin echt MIJN tuin.
  • Het zonnetje, zaterdag was het zo lekker warm buiten de zon scheen en het leek weer even lente.
  • Mooie blaadjes op de grond, die mooie gele en rode herfstbladen maken de grijze straat gewoon net iets leuker.
  • Een cake gebakken die goed gelukt is, een cake wat niet uit een pakje kwam met kruidnoten erin en hij was nog lekker ook.

  • Weer een stuk van mijn tas gehaakt die nu vorm krijgt, elke week een stukje erbij waardoor het elke week iets meer lijkt op een tas.
  • In de aanbieding nieuwe vestjes gekocht, ik wilde al heel lang wat vestjes erbij en nu was er een mooie aanbieding om blij van te worden.
  • Mijn huis schoon en opgeruimd gehouden, elke dag gestofzuigd en gedaan wat nodig was ondanks dat mijn lijf niet altijd zin had. Ik heb het toch gedaan daar ben ik best trots op.
  •  Nieuwe deo's gekregen, ik had 2 deosticks waarvan het draai mechanisme stuk was. Na wat twijfelen toch maar een mail gestuurd ik moest de sticks op sturen. Zo gezegd zo gedaan, en 2 dagen later kwam er een pakketje met 3 sticks en nog een heerlijke douchegel.
  •  Eten wat goed lukt, ik had als uitprobeersel bloemkoolrijst gemaakt en dit door de chicken tonight gedaan ipv gewone rijst. Het leek mij een gezonde oplossing en het was nog lekker ook.
  • Als die kleine weer een gekke streek uit haalt of schattig ligt, daar moet ik gewoon om lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten