zondag 18 mei 2014

25 dingen die mij blij maakte deze week

Een lijstje van dingen die mij blij maken.

  • Dat het in mijn huisje kouder is dan buiten
  • Nieuwe dingen uitproberen
  • Fotograferen
  • Mijn kat















  • De geur van schone was
  • Schoon gedoucht in een schoon bed
  • Mijn eigen huisje
  • De kat van mijn ouders
  • De zon
  • Ergens heel erg tegen op zien en dat het dan heel erg goed slaagt
  • Gezelligheid
  • Dansen
  • Uit probeersels die heel goed lukken
  • Recepten die slagen
  • Als na een week wachten de volgende aflevering van mijn favo serie weer op tv is
  • Licht, in mijn huis of waar dan ook
  • Kleding maken en daar complimenten op krijgen
  • Dat mijn haar bijna in staart kan
  • Een warme douche
  • Mijn neon gele nike roshe run
  • Eindelijk een Beatles T shirt hebben






















  • Goede muziek
  • Mooie foto's
  • Internet
  • Mensen kunnen helpen

En eigenlijk waren het er nog veel meer :)

Wat maakte jullie blij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten