vrijdag 2 januari 2015

Januari

Ik moet me schamen alweer te lang niks gepost. En waarom omdat het met alle nieuwe dingen zo is dat ik het met vlagen doe. En dat is niet goed ik moet volhouden. En daar hebben mijn doelen van Januari mee te maken. Nieuw jaar nieuwe kansen.



Op youtube zag ik een filmpjes over de 21 dagen challenge dat inspireerde mij om elke maand de een of meerdere challenges te starten. Daarnaast heb ik nog doelen die niet elke dag zijn dus niet in de challege passen.

Elke dag stofzuigen. Ik heb 2 katten waarvan 1 een kitten die lekker door de kattenbak kan graven. Elke dag stofzuigen is dus echt wel nodig. Gewoon elke dag wat nodig is en 1x in de week goed stofzuigen.

Elke dag een boekje uitzoeken. Ik heb een hele stapel met van die boekjes die je meeneemt in de supermarkt met recepten. De stapel groeit en wat doe ik er verder mee juist niks. Als ik nou elke dag zo een boekje doorkijk en de recepten die ik wil maken eruit scheur. Dan kan ik een map maken met recpten.

Elke dag minimaal 3 positieve punten. Dit wil ik gewoon in mijn agenda op gaan schrijven en zo bijhouden. En dan kan ik ook gewoon makkelijker eens per week een blogpost met mooie momenten
maken.

Een Bucketlist maken voor 2015 Afgelopen jaar heb ik een groot vel papier gepakt en daar dingen opgeschreven die ik wilde doen dat jaar. Een groot deel is behaald een paar niet, en sommige keren terug. Ik wil dit jaar er weer 1 maken en ook weer zoveel mogelijk afstrepen.

Dat zijn er wel weer even genoeg. Te veel doelen werkt vaak tegen en het jaar is nog lang. Nog 11 maanden hierna voor nieuwe doelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten