maandag 12 januari 2015

Mijn blije momenten

Het is weer tijd voor mijn blije momenten van de week vooral gewoon kleine momentjes. Maar genieten van kleine dingen vind ik dan ook erg belangrijk.

  • Geocachen, heerlijk buiten een rondje lopen goede afsluiting van de vakantie.
  • Mac flurry en wrap, het was lang geleden dat ik bij de mac ben geweest en heel soms is het gewoon toch wel erg lekker.
  • Na een dag veel lopen thuis op de bank met een grote mok thee.
  • Nieuwe gordijnen in mijn slaapkamer, eindelijk gordijnen die niet te kleun zijn dus lekker donker.
  • Visstick eten, gewoon omdat het kan.
  • Eerlijk en open zijn ipv mijn mond houden, soms lucht dat gewoon op ook al krijg je niet de reactie die je had gehoopt.
  • Na 3 weken wachten kon ik eindelijk mijn Hema bestelling ophalen. Ik wist niet meer precies wat ik had besteld dus het was net een kadootje.
  • Tony Chocolonely, nog nooit op dus het werd tijd om een  te proeven. Het was zoiezo lang gelden dat ik chocola op had dus genieten.
  • Mijn kitten knuffelen, dat is gewoon t fijnst na je eerste werkdag van dit jaar.

  • Weer dansen en iedereen spreken
  • Alleen werken, ik zag er tegenop maar het was toch wel fijn.
  • Een dag niet moe zijn.
  • Nieuw recept wat erg lekker was.
  • Na fietsen in de regen onder een dekentje op de bank kruipen.
  • Weer een stuk van mijn tas gehaakt.
  • Weekend, dat gevoel dat het weekend is en je de volgende ochtend dus gewoon gewoon uitslapen.
  • 'S avonds naar de Dutch Eagles erg genoten.
  • Gewoon een dag lekker gewerkt
  • To do lijst die zo lang leek af hebben.
  • Een warme douche.
  • Eindelijk die mooie kleur nagellak bemachtigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten